Najnowsze wiadomości

7/trending/recent
Wpisz tutaj, aby uzyskać wyniki wyszukiwania!

REKALMA B1 - 2

Desktop Image Mobile Image

Zakopane, Zakopane… w Tatrzańskim Parku Narodowym

Dnia 30 września 2014r.odbyła się wycieczka do Zakopanego, której uczestnikami byli uczniowie naszej szkoły oraz uczniowie Zespołu Szkół w Gogołowie wraz z opiekunami.. Był to wyjazd w nagrodę za zajęcie I miejsca w Gminnym Konkursie Teatrzyków Ekologicznych EKO – THEATRUM MUNDI 2014, który odbył się pod koniec ubiegłego roku szkolnego. Dla uczniów obu szkół było to wspaniałe wyróżnienie. Wyprawa zaczęła się wcześnie, bo o 6.00 rano, ale  dzięki temu mogliśmy obserwować przepiękny wschód słońca. Po czterech godzinach jazdy, dotarliśmy szczęśliwie na miejsce. Swoją eskapadę zaczęliśmy od zwiedzania Doliny Kościeliskiej.

Przewodnik grupy – pan Rajmund, opowiadał bardzo ciekawie różne historie i legendy związane z tym miejscem. Mieliśmy również  możliwość podziwiania niesamowitych widoków, czemu sprzyjała piękna, słoneczna pogoda. Bardzo dobra kondycja pana przewodnika sprawiała, że  musieliśmy korzystać z przystanków, jednak miało to swoje dobre strony, ponieważ mogliśmy, np. poznać na czym polega praca bacy i juhasów, a także poczuć smak wędzonych w bacówce oscypków.

Celem naszej wędrówki było dotarcie do Stawu Smreczyńskiego, który jednak nie został osiągnięty, ponieważ czas pędził szybciej niż my. Po dotarciu do schroniska, podjęliśmy decyzję o powrocie, gdyż czekało  na nas jeszcze zwiedzanie Krupówek i smakowity posiłek. Zmęczeni ale pełni humoru, ochoczo wracaliśmy do autokaru, którym udaliśmy się na ulicę Krupówki, gdzie kupiliśmy sobie i naszym bliskim  pamiątki. Wszystko, co dobre szybko się kończy, dlatego też żal nam było odjeżdżać z tak pięknego zakątka naszej ojczyzny. Wracając do domu, żegnaliśmy  pełen czaru   krajobraz górskich, ośnieżonych szczytów oraz rwących potoków, który  wywarł na wszystkich  niesamowite wrażenie.

Serdecznie dziękujemy sponsorom i pomysłodawcom tak wspaniałej nagrody: Panu Wójtowi Gminy Frysztak oraz Gminnemu Centrum Edukacji Ekologicznej za zorganizowanie super wycieczki. To, co przeżyliśmy i zobaczyliśmy  - dzięki Wam pozostanie na długo w naszej pamięci.

Młodzież Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Stępinie oraz Zespołu Szkół im. gen.Ignacego Kruszewskiego w Gogołowie wraz z opiekunami.