WYPADEK W LUBLI!

Dziś około godz. 9:00 w miejscowości Lubla doszło do zderzenia samochodu marki skoda oraz pługo-piaskarki. W wyniku zdarzenia kierowca samochodu osobowego został przewieziony do szpitala w Strzyżowie. Na miejsce akcji zostały zadysponowane: OSP Frysztak oraz dwa zastępy PSP Strzyżów. Na miejscu zdarzenia policja ustalała okoliczności zdarzenia. Ruch przez około dwie godziny odbywał się wahadłowo.

Dodaj do Google Plus

22 - ilość komentarzy :

  1. To wina super utrzymanych dróg . Piaskarka jedzie z podniesionym pługiem zamiast odśnieżać ale przecież liczą się tylko kilometry a nie drogi.Sypać też nie sypią bo oszczędności. Mam nadzieję że poszkodowani wyjdą z tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z powyższym komentarzem,ale takie są realia w Polsce,drogi są nie do przebycia w niektórych regionach gminy to jest nie do pomyślenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha wypadek w Lubli i nie zadysponowano OSP Lubla Ciekawe czemu ??? Przecież mieli tyle wyjazdów w tamtym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bzdury piszesz, jakie warunki taka powinna być jazda, nie ma co zwalać na służby, bo drogi główne po zaprzestaniu opadów, szybko stają się czarne i mokre. Jeśli uważasz inaczej, to widocznie zbyt mało jeździsz samochodem. Niestety nie zawsze kierujący dostosowują jazdę do warunków na drodze. Zdrowia dla poszkodowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. a jeżdisz pan czasem bocznymi drogami one też istnieją utrzymanie naszych dróg w zimie pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wypadek a kolizja i droga była ok. A kierowca auta "z kratką" dostał mandacik...

    OdpowiedzUsuń
  7. droga nie byla ok, byl snieg, bylo slisko, nie bylo odsniezoe ani posypane. co nie zmienia faktu ze kierowca fabii zawinil

    OdpowiedzUsuń
  8. do Anonima!
    to co musiało by się stać żebyś to zdarzenie nazwał wypadkiem??? to że kierowca został zabrany do szpitala to za mało...? wg Ciebie bez trupa to nie wypadek?
    druga sprawa... jaka droga była każdy widzi na zdjęciach... i to nie było jak Ty to piszesz "ok"

    OdpowiedzUsuń
  9. droga była taka, że trzeba jechać powoli, i ostrożnie obchodzić się z hamulcem. Z samych zdjęć widać jasno, ze skoda wypadła z zakrętu, tyle w temacie. a narzekaczy na słabe utrzymanie dróg zachęcam do bardziej obiektywnej oceny sprawy. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie. Pługi nie mają trzeć ostrzem o asfalt, tylko zbierać nadmiar śniegu z drogi. Po to sypie się na drogi sól, by śnieg, którego nie da się zgarnąć pługiem (patrz na zdjęciu), roztopić. Akurat drogi wojewódzkie są bardzo dobrze utrzymane, więc nie ma co się podniecać wpisami frustratów.

    OdpowiedzUsuń
  11. haha chyba ze ty jestes wojtem radnym albo doktorem to moze :D u cb haha wierutne bzdury

    OdpowiedzUsuń
  12. przedewszystkim kolego nie ostrzem a guma tam sie znajduje , a plug powinien byc na ok 5cm od drogi ustawiony a nie na 25 cm !!!!!! ale tak sie robi , bo wtedy piaskarka spala mniej i mozna naddatek paliwa do prywatnego wlac a i piasek na tynkowanie tez sie przyda ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga jest dobrze utrzymana a auto osobowe nie jechała ostrożnie lecz jechała jak na te warunki za szybko a i nie zwalajcie winy na służby drogowe. Przecież kierowca śkody widział jakie są warunki na drodze powinien wiedzieć jak jechać.

    OdpowiedzUsuń
  14. do ciekawego .. jezeli były jednostki z osp Frysztak i z psp Strzyżów więcej jednostek nie było potrzebne widocznie i dlatego nie wezwali strażaków z lubli

    OdpowiedzUsuń
  15. co się dziwicie? przecież to był akwizytor ;) Jeżdżę troche po kraju to wiem jak oni jeżdżą ;) Wczoraj trzech takowych co spowodowali kolizje albo wylądowali w rowie..

    OdpowiedzUsuń
  16. na temat akwizytorów słuszna uwaga , nie cenią życia i zdrowia zarówno swojego jak i innych , nieważne są warunki na drodze, widoczność czy szybkość, notoryczne wpychanie się na trzeciego , wyprzedzanie na podwójnej ciągłej itp itd. jak widac na zdjęciach droga była w tym czasie jak była więc i jazde trzeba było dostosowac do panującyh warunków , pewno tego nie było , jednak sposób i jakość utrzymania dróg , zwłaszcza powiatowych na terenie naszej gminy jest bardzo mizerna , wystarczy wjechać na teren obsługiwany przez inny powiat czy rejon od razu widać różnicę , a z ustawieniem pługów do odśnieżania słuszna racja , ostatnio droga Frysztak-Gogołów była po opadach sporadycznie posypana miejscowo na wzniesieniach , a pług w ogóle nie był uruchomionynie mówiąc o tym , że po odwilży juz się w ogóle nie pojawił co skutkowało wyłacznie na odcinku od Gogołowa po Frysztak koleinami i szadzią , ciekawe co na to słuzby Pana Starosty i on sam , pewno oszczędności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę śniegu i tyle biadolenia. Sporo jeżdżę (70-80 tys./rok) i widzę, że kierowcy nie umieją jeździć w warunkach zimowych. Podstawa to dobre gumy (oczywiście zimówki) i trochę wyobraźni. Niektórzy by chcieli na letnich i łysych całą zimę przejeździć.

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie.. w ziemie utrzymanie drogi na odcinku Frysztak Gogołow to masakra jakaś.. Minie się Gogołow to całkiem inna droga.. dziury po dziury, ale już w stronę Kleci asfalt jest suchy i czarny, a w Gogołowie i na Glinikach błoto albo lód.. to jest jakaś maskara? kto za to odpowiada? i od tego wypadku przez Gliniki ani razu nie przejechała piaskarka.. a wystarczyłoby przejechać w czasie odwilzy i zgarnąć to błoto.. a tak jak teraz przyjdą mrozy to takie koleiny się porobią, że szok.. to jakaś paranoja jest z tym utrzymanie dróg.. dlaczego powiat Dębicki potrafi utrzymać nalezycie w zimowym utrzymaniu drogę, a nasz zacofany strzyżowski nic nie działa w tym kierunku.. w ogóle Strzyżów to się chowa na tle innych powiatów.. taka jest smutna prawda...

    OdpowiedzUsuń
  19. "Trochę śniegu i tyle biadolenia. Sporo jeżdżę (70-80 tys./rok) i widzę, że kierowcy nie umieją jeździć w warunkach zimowych. Podstawa to dobre gumy (oczywiście zimówki) i trochę wyobraźni. Niektórzy by chcieli na letnich i łysych całą zimę przejeździć" zapewne należysz do tych wybitnych kierowców z kratką z tyłu którzy wszystko potrafią i jeżdżą z wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się że jednak Lubla powinna zostać zadysponowana do tego zdażenia chociażby dlatego że miało to miejsce w Lubli i mogli najszybciej dotrzeć na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  21. do ciekawy.niezadysponowano lubli bo takie są realia PSP w jasle sami jeżdzą i nikogo nie wzywają bo biją punkty sami SAMOLUBY nietylko uwas takie są przypadki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z wypowiedzią z 30 sty.Wiem jak wygląda powiadamianie w powiecie Strzyżowskim.Z tego co wiem to Lubla mimo iż nie należy do KSRG to swoim wyszkoleniem nie odbiega od Frysztaka czy Glinika Dolnego.Chłopakom brakuje tylko drugiego samochodu i są w systemie.Mają chęci i działają czego dowodem jest to że jako jedyni posiadają sintan i ubrania przeciw owadom(a czemu KSRG ich nie usuwa tylko OSP LUBLA)????

    OdpowiedzUsuń